تلويزيون‌هاي ال‌جي LG Signature OLED گامي بلند در توليد تلويزيون;

فروش محصولات ال جي ، سامسونگ، بوش و... .::. تلويزيون، سايد باي سايد، ظرفشويي ...

تلويزيون‌هاي ال‌جي LG Signature OLED گامي بلند در توليد تلويزيون;

۶ بازديد

طرفداران سرگرمي و عاشقان لوازم الكتريكي ممكن است همهمه ها در خصوص تلويزيون هاي LG را در نمايشگاه CES 2017 شنيده باشند، رويدادي كه در اوايل سال ۲۰۱۷ در لاس وگاس روي داد.

اين برند كره اي در نمايشگاه CES 2017، كه ۲۳ سال از برگزاري آن مي گذرد، ۵۴ جايزه دريافت كرد. از اين جوايز، ۴۵ جايزه به خاطر  تلويزيون هاي جديد LG Signature OLED TV W بود؛ محصولي كه محبوب منتقدان اين برند قرار گرفت.

چهار ويژگي كه تلويزيون هاي LG Signature OLED TV W را از دير تلويزيون ها متمايز مي كنند [بيشتر]

برای خرید تلویزیون به چه نکاتی توجه کنیم تا از خریدی هوشمندانه و مناسب برخوردار شوید.

اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، اندازه صفحه نمایش تلویزیون است. انتخاب اندازه مناسب با توجه به ابعاد اتاق شما و فاصله نشستن از تلویزیون اهمیت زیادی دارد. عموماً برای اتاق‌های کوچک، تلویزیون‌های با صفحه کوچکتر و برای اتاق‌های بزرگ، تلویزیون‌های با صفحه بزرگتر مناسب‌تر هستند.

 

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، کیفیت تصویر و ویژگی‌های تکنولوژیکی تلویزیون مورد نظر است. مطمئن شوید که تلویزیون دارای وضوح تصویر (رزولوشن) مناسبی مانند 4K باشد و از ویژگی‌های مانند HDR (High Dynamic Range) نیز پشتیبانی کند. همچنین، بررسی کنید که تلویزیون از تکنولوژی‌های مانند OLED یا QLED برخوردار است یا خیر، زیرا این تکنولوژی‌ها به بهبود کیفیت تصویر کمک می‌کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.