1روز تا شروع جشنواره در جشنواره تلويزيون هاي OLED ال‌جي

فروش محصولات ال جي ، سامسونگ، بوش و... .::. تلويزيون، سايد باي سايد، ظرفشويي ...

1روز تا شروع جشنواره در جشنواره تلويزيون هاي OLED ال‌جي

۱ بازديد

تخفيفات اين جشنواره علاوه بر ” جشنواره نورزوي ۹۰ روز با ال جي” مي باشد. لذا دقت نماييد، در مدل هايي كه در دو جشنواره مشترك اند، مجموع مبالغ هدايا بصورت يكجا در كارت هديه مشتري شارژ مي شود و نياز به دو كارت هديه نمي باشد.

مشتريان جهت دريافت اين تخفيف بايد كارت هاي هديه بانكي خود را از فروشنده دريافت كنند و همين‌طور يك شماره موبايل فعال به شركت مشتريان گلديران ارائه دهند. شرط نصب جهت دريافت اين تخفيفات ضروري است و  فرصت نصب تا تاريخ

[بيشتر]

بهترین برند تلویزیون را تعیین کردن می‌تواند وابسته به نیازها و اولویت‌های هر فرد باشد. با این حال، برخی از برندها به عنوان رهبران در عرصه تکنولوژی تلویزیون شناخته می‌شوند. یکی از این برندها، سامسونگ است. با سابقه‌ای درخشان در تولید تلویزیون‌های با کیفیت و نوآورانه، سامسونگ به عنوان یکی از بهترین برندهای تلویزیون در این حوزه شناخته می‌شود. تلویزیون‌های سامسونگ با ویژگی‌هایی همچون کیفیت تصویر بی‌نظیر، فناوری‌های روز دنیا مانند QLED و OLED، امکانات هوشمندی و طراحی زیبا، توانسته است بازار تلویزیون را متحول کند.

 

همچنین، برند دیگری که در صنعت تلویزیون به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود، سونی است. تلویزیون‌های سونی نیز با تکنولوژی‌های پیشرفته، کیفیت تصویر فوق‌العاده و امکانات هوشمندی منحصر به فرد، مورد توجه قرار می‌گیرند. همچنین، سونی بر روی طراحی زیبا و استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت تلویزیون‌های خود تاکید دارد که این موضوع باعث شده است که این برند جزو محبوب‌ترین‌ها در بازار تلویزیون باشد.

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد